miercuri, 19 decembrie 2007

Matur sau imatur

Pe o vreme asa capricioasa ca cea de afara nu poti face prea multe....daca nu ai ce si cu cine. Si uite asa stateam afundata sub o patura calduroasa si ma gandeam....ce inseamana in ziua de azi sa fii "matur"sau "imatur"? Stiti cand ne punem noi asa multe intrebari? Care "Noi" ? Da buna intrebare...."Noi femeile" ....atunci cand te trezesti azi ....maine si vezi ca "barbatul" de langa tine refuza sa isi faca planuri impreuna cu tine ....se simte probabil incoltit. Crede ca dupa ce urmeaza sa isi faca planuri "impreuna" cu tine ...ai sa il fortezi sa iti ia un inel .....cu diamante....si apoi sa te ceara. E asa oare? Intrebam un prieten zilele astea ......tu ii scrii mesaje frumoase iubitei tale din obisnuinta, din plictiseala sau ca vrei sa stie ea ca tu te gandesti la ea necontenit? Surprinzator a fost raspunsul lui "eu scriu pentru ca simt.....eu sun pentru ca imi este dor....si imi petrec majoritatea timpului cu ea pentru ca stiu ce vreau".Ghiciti ce mi-a trecut atunci prin minte ....o avalansa de intrebari "inseamna ca acel barbat de langa mine nu mai simte ca ii este dor de mine si poate de asta majoritatea timpului nu si-o petrece cu mine". Tot acel prieten imi spunea ca in relatii sunt doua momente de criza:"pragul de 9 luni(si nu vb de nasterea unui copil :D) si pragul de 3 ani". Zicea el ca daca treci de astea doua e bine. Am zambit. Dar daca nu treci de nici unul cum e? Rau pentru tine si bine pentru el? Sau rau pentru tine si bine pentru el acum si rau pentru el si bine pentru tine mai tarziu? Nu stiu o sa aflu si o sa va zic.
Ideea e ca eu nu pot trai numai clipa asta. Asa sunt eu....am avut cateva principii mai tampite din totdeauna "totul sau nimic" ar fi unul dintre ele. E aiurea poate dar asa sunt eu si inca mai sper sa gasesc pe cineva care sa se ghideze dupa acelasi principii "tampite".
Concluzia e ca .... relatia noastra a intrat in moarte clinica....NU?

Un comentariu:

stefano spunea...

bisectoarea mamei lui de principiu, k multe am mai pierdut si yo din cauza lui :D